Betaling og levering.

Vi leverer i Danmark, Sverige og Norge (Kontakt os via email hvis du ønsker leveret til et andet EU land), hvis en vare er udsolgt eller udgået hos vores leverandør eller fra vores eget lager forbeholder vi os retten til at annullere varen fra ordren, og vil give besked derom.

Betaling foregår via Quickpay og Pensopay. Du kan betale med dit kreditkort (VISA, VISA/Dankort,  MasterCard, VISA Electron eller Maestro) eller MobilePay. Pengene trækkes først når varen/varerne afsendes.

Størstedelen af vores varer leveres direkte fra vores Europæiske leverandører/samarbejdspartnere, og vi har kun få varer på eget lager. Vi forsøger altid at få din ordre sendt afsted hurtigst muligt og forsendelsestiden for de fleste produkter er 5-15 hverdage, og de fleste ordre afsendes inden for 2 hverdage, men der kan opstå forsinkelser ved udsolgte varer eller omkring Black Friday og december. Det er ikke sikkert at din ordre vil blive afsendt og leveret samlet.

Alle ordrer håndteres i Danmark af PostNord eller DHL, og bliver leveret på den angivne modtageradresse. Hvis ikke du er hjemme når din bestilling bliver leveret, kan den efterfølgende afhentes på dit lokale posthus, i din lokale pakkeshop eller i en pakkeboks nær dig. Købsaftalen anses for værende gennemført når du enden modtager ordren på den angivne modtageradresse eller når ordren bliver indleveret på dit lokale posthus, i en pakkeshop eller i en pakkeboks nær dig. Levering er altid gratis.

Fortrydelsesretten

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, eller af anden grund ønske at returnere en eller flere købte varer, skal du inden 14 dage efter du har modtaget den enkelte vare give besked til os. Det gøres ved at sende en email til kontakt@woodlook.dk, hvor du udtrykkeligt skriver at du ønsker at returnere en eller flere varer og hvilke vare det drejer sig om. Derefter skal du på eget ansvar og på egen regning sende varen/varerne til vores adresse Blichersvej 23, 5230, Odense M, Danmark. Varen skal være i original stand og lever varen/varerne op til dette krav vil vi refundere dig det fulde beløb du har betalt for varen ekskl. eventuelle fragtomkostninger. Du bedes vedlægge information om dit navn, ordre nr., og at du ønsker pengene tilbage.
Yderligere bedes du oplyse dit registreringsnummer og kontonummer, så vil beløbet blive tilbageført til den tilknyttede konto hurtigst muligt.

Rettigheder, klager, service og garanti

WOODLOOK.dk yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, ved omfattende mangler der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles indenfor rimelig tid efter at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget, per email til kontakt@woodlook.dk.

I forbindelse med reklamationssager dækker vi returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, ordrenummer og hvad der er galt med varen.
Det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage, fra vi godkender at produktet har en fejl.

Den defekte vare skal sendes til vores adresse i Odense:

WOODLOOK.dk

Blichersvej 23

5230, Odense M.

Danmark

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til kontakt@woodlook.dk inden det defekte produkt returneres.

Returneringer skal ske via PostNord, GLS, DHL eller DAO og med omdeling.

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Refusion sker ved en bankoverførsel til din bankkonto. Vi har til dette brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.